torek, 11. marec 2008

Laško ima novo flaško a.k.a. Laško ima novo pixno!

Zlatorog dlako menja, piva nikdar!

Znamenit stavek, s katerim promovirajo nov imiđ najboljšega slovenskega piva. Flaška sicer ostaja enaka, nov desig etikete pa je zelo dobrodošel. Prejšnje etikete so izgledale kot da so narejene v powerpointu. Nova pa je sumljivo podobna Heinikenovi. Avtor obeh je Miljenko Licul, letošnji dobitnik Prešernove nagrade.

Malo večje skrbi povzroča to, da so umaknili stare dobre rjave steklenice. Včasih je bila v zaboju samo ena zelena steklenica, starejši ljubitelji piva so se je izogibali kot hudič vode. No big deal you say. Ampak je hudič v tem, da zelena steklenica prepušča več svetlobe kot rjava. In tako pivo v zeleni steklenici še malo naravno-kemično odreagira, kar rezultira v spremembi okusa, ki se najbolj približa mlademu pivu, ki še ni dovolj uležano in dozorjeno. Večina gostincev pivo nepravilno skladišči, zatorej bojazen, da bomo od zdaj naprej imeli slabše pivo ni odveč.


Po stilski preobrazbi Zlatoroga v stekleni izvedbi pa je Laško na pivovarski trg izvrglo še, resnici na ljubo najbolj pričakovano aluminijasto stvar v slovenskem pivovarskem področju zadnje čase, novo Zlatorogovo pixno. Novo alu pakiranje se (kakopak) zgleduje po stekleni izvedbi, pa tudi sodba je zelo podobna: bolje kot prej, ampak še vedno ne navušujoče. Plus si zasluži vseprisotno poudarjanje o gojenju piva z ljubezijo na sekleni embalaži, ki je sedaj našlo tudi svoj prostor na pixni. Le da so ga fliknili v ingliš. Warum? Keine Ahnung.

Ni komentarjev: