Znamenit stavek, s katerim promovirajo nov imiđ najboljšega slovenskega piva. Flaška sicer ostaja enaka, nov desig etikete pa je zelo dobrodošel. Prejšnje etikete so izgledale kot da so narejene v powerpointu. Nova pa je sumljivo podobna Heinikenovi. Avtor obeh je Miljenko Licul, letošnji dobitnik Prešernove nagrade.


Po stilski preobrazbi Zlatoroga v stekleni izvedbi pa je Laško na pivovarski trg izvrglo še, resnici na ljubo najbolj pričakovano aluminijasto stvar v slovenskem pivovarskem področju zadnje čase, novo Zlatorogovo pixno. Novo alu pakiranje se (kakopak) zgleduje po stekleni izvedbi, pa tudi sodba je zelo podobna: bolje kot prej, ampak še vedno ne navušujoče. Plus si zasluži vseprisotno poudarjanje o gojenju piva z ljubezijo na sekleni embalaži, ki je sedaj našlo tudi svoj prostor na pixni. Le da so ga fliknili v ingliš. Warum? Keine Ahnung.

Ni komentarjev:
Objavite komentar